מיזוג אוויר תעשייתי

מיזוג אוויר תעשייתי

השימוש של מערכות מיזוג אוויר תעשייתי מתאים לכל מיני מצבים אשר בהם צריך להעביר למרחק שהוא די רב את הגז בין המדחס לבין החלק הקר. מי שנותן את המענה לכך זה מערכות קירור מסוג צ'ילרים ואותם נפגוש במחסנים, בחללים תעשייתיים וכן במפעלים. בכל מקום בו מזגן רגיל מאבד את תפוקתו – נוכל לפגוש את המיזוג האוויר התעשייתי.

כדי להבין איך עובד מיזוג אוויר תעשייתי, צריך להבין איך עובדת מערכת קירור המים. למעשה בתוך המערכת הזאת מצננים מים לטמפרטורה נמוכה באמצעות גז הנמצא ביחידת הקירור. לאחר מכן, את המים מזרימים לאורך הצנרת למרחק גדול שיכולים להגיע, לכמה עשרות מטרים. בנוסף, האוויר הקר שמגיע נושב על המים ואז פולט את הקור וכך מתקרר האזור הדרוש לכם לקירור.

מה הם היתרונות של מיזוג אוויר תעשייתי?

יחידת טיפול באוויר הינה אחראית על פליטת הקור לפי צרכי התעשייה והחלל. במפעלים תעשייתיים שהם רגישים אפשר להשתמש ביחידות שהם קטנות. הם יחידות אוויר מים, שיעילותן לא נופלת מיעילות המיזוג המרכזי.

יעילות אנרגטית – יתרונה בחללים של מאות מטרים רבועים. היעילות מעניקה תרומה רבה לעבודה תעשייתית, היא משפרת את תפוקת העובדים ומונעת את חימומם של המכונות.

חיסכון בהוצאות – החיסכון בשימוש במיזוג אוויר תעשייתי הוא אדיר והוא מגיע עד לאלפי שקלים בחודש. החיסכון לא מגיע על חשבונו של יעילות הקירור, נהפוך הוא.