מערכת תת רצפתית

מערכת תת רצפתית

החלטתם סוף כל סוף לערוך שיפוץ בבית שלכם? מגיע לכם מזל טוב! זהו בהחלט צעד גדול עבורכם. המלאכה מרובה ויש לכם הרבה דברים להתעסק בהם ואחד הדברים שבוודאי תרצו לדאוג לו הוא – מערכת תת רצפתית, בייחוד שהחורף כבר הראה את ניצניו.

מערכת חימום תת רצפתית הינה מיוחדת והיא מבוססת בעיקרה על מים. החימום מתבצע בעזרת שימוש במקור של אנרגיה. מערכת תת רצפתית הינה המקור היעיל והזול ביותר עבורכם, בעזרתן תוכלו לחמם שטח גדול ביעילות רבה.

אחד היתרונות הבולטים של מערכת זו הוא החיסכון בחלל ובמקום וזאת בשם העובדה שאין משהו מוחשי אשר גלוי לעין, כל העבודה נעשית מתחת לרצפה. בנוסף, ישנה אחידות רבה של פיזור החום בשטח של הבית שלכם, אשר הוא נובע מכך שהצינורות של המים מונחים בשטח המבנה כולו. נוסיף לכך את האסתטיקה – פרמטר זה חשוב ביותר – אין צינורות נגלים לעין, אין עצמים נגלים לעין, הכל מוסתר מתחת לרצפה, נקי ואסתטי.

מחירה של מערכת תת רצפתית משתנה לפי אלמנטים שונים, כמו: גודלו של הבית שלכם, סוג המערכת שאותה תבחרו, מספר החדרים בבית שלכם וכדומה.

כדי לתחזק את המערכת – העלות היא זולה יחסית, בפרט אם תקפידו לשמור על עבודה רציפה בטמפרטורה שיכולה להיות נמוכה באופן יחסי.

במידה והמערכת תהיה על מעלות נמוכות, אבל תמשיך לעבוד כל היממה – הבית שלכם ישמור על הטמפרטורה.